ضمانت تعویض 90 روزه و بازگشت کالا 7 روزه (استرداد فقط شامل محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی بیشه می باشد) :

۱) بروز ایراد فنی :

جهت رفاه حال مشتریان بیشه، ضمانت تعویض 90 روزه کالا را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا 7 روز فرصت خواهند داشت در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، بیشه نسبت به تعویض کالا اقدام نماید چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نمایند.
* لازم به ذکر است که هر فرد تنها یکبار می تواند اقدام به تعویض و عودت کالا نماید. (عودت فقط در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است)

  1. کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت ۳ روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان بیشه اعلام نمایند. بدیهی است پس از گذشت ۳ روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.
  2.  ایراد فنی اعلام شده توسط مشتری، باید مورد تایید کارشناسان بیشه قرار گیرد.
  3. ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
  4.  در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده مورد تایید کارشناسان بیشه نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد.

۲) عدم تطابق یا انصراف از خرید

واحد کنترل کیفیت بیشه قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی آنها را بررسی نموده و  درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می نماید با این وجود در صورتیکه کالای سفارش داده شده مغایر با کالای تحویلی توسط مشتری باشد مشمول سرویس بازگشت کالا ، 7 روزه می باشد و مشتری موظف است تا ۳ روز کارشناسان بیشه را مطلع کند.

لازم به ذکر است کلیه هزینه های عودت کالا بر عهده گالری بیشه می باشد.

* شرایط تعویض یا استرداد کالا :

(استرداد کالا فقط مختص فروشگاه اینترنتی گالری بیشه می باشد و شعب فیزیکی گالری بیشه این قانون را شامل نمی شوند.)

  1. مشتری می بایست حداکثر تا هفت روز پس از تحویل کالا نسبت به اعلام درخواست تعویض و حداکثر تا ۳ روز پس از تحویل کالا و یا ثبت سفارش نسبت به درخواست عودت کالا و یا وجه پرداختی (در صورت ثبت سفارش) به کارشناسان بیشه از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نماید در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.
  2. استرداد کالا، مستلزم جدا نشدن تگ ها از کالا و ملزم به ارائه فاکتور می باشد و در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ ها و فاکتور، کالای خریداری شده قابل استرداد نمی باشد.
  3. در صورتیکه امکان تشخیص عدم تطابق کالا و یا مورد پسند نبودن آن بدون باز کردن پلمپ (آکبند) کالا مقدور باشد، پس از خارج کردن کالا از حالت آکبند (پلمپ) امکان استفاده از این سرویس از کاربر سلب می شود.
  4. کالای برگشتی می بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط بیشه دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می شود.
  5. اگر ایراد فنی یا فیزیکی به تائید کارشناسان برسد، هزینه ارسال به عهده گالری بیشه می باشد.